Close

Kedves Partnerünk!

 

Reméljük, hogy Ön és családja, valamint minden kollégája jól vannak!

Cégünk kiemelt figyelmet fordít Partnerei biztonságára, elégedettségére. Rendkívül fontos számunkra a jó kapcsolat megőrzése, a folyamatos együttműködés. Szeretnénk, megköszöni az eddigi zökkenőmentes partnerséget és bizalmat.

Szándékunk megnyugtatni Önt, hogy a Sandviken Tools Kft. továbbra is teljes mértékben működőképes és kollégái mindent megtesznek, hogy maximálisan segítségére legyenek Önnek és vállalkozásának.

Örömmel tapasztaltuk, hogy a jelenlegi egészségügyi/gazdasági körülmény ellenére is kölcsönösen erősíthetjük egymást üzleti működésünkben.

A kialakult, még ismeretlen helyzethez való alkalmazkodás, a jövőre való biztonságos felkészülés dicséretes formáját tapasztaljuk legtöbb ügyfelünk, partnerünk irányából. Sajnos nem tudjuk mi lesz holnap vagy a következő héten, hónapban a koronavírus miatt, ami nagyban befolyásolja a piaci helyzetünket. Elmondhatjuk, hogy az elmúlt három hétben rengeteg változás történt a mi szegmensünkben is pl. a beszállítók azonnali hatályú 10%-os áremelést és előreutalást, utánvétes vagy készpénzes fizetést eszközöltek. Továbbá bizonytalanság jellemző az európai gazdaságokra, ami a forint-euró árfolyam kiszámíthatatlan ingadozásával is jár.

Mi is védeni szeretnénk cégünk fizetőképességét, dolgozóink megélhetését, és az üzleti Partnereinkkel való kiegyensúlyozott kapcsolatot. Alkalmazkodnunk kell a jelenleg kialakult helyzethez, amiben az Önök segítségére is szükségünk van az alábbi döntéseink kivitelezésében:

 

  •          Minden megrendelésnél 50% előleget fogunk kérni.
  •          100%-os előreutalásnál 2% kedvezményt biztosítunk!
  •          €-ban történő számlázás és a fizetés esetén nincs árfolyamveszteség, így árajánlataink érvényessége kitolódik, és az utalásos, előreutalásos lehetőség ebben az esetben is biztosított.
  •          A gyártás végeztével előreutalással, utánvéttel (bankkártyával vagy készpénzes) fizetéssel tudjuk a terméket kiküldeni, esetleg banki garanciát fogunk kérni.
  •          Mindaddig rendelkezésre állunk Partnereinknek a szokásos módon, míg más külső tényező nem befolyásolja munkánk működését (pl. állami intézkedések, betegség, beszállítóknál jelentkező készlethiány, stb.)
  •          Az árajánlatok érvényessége 14 nap.

Az intézkedéseket                    2020.04.06-ától                       kívánjuk bevezetni.

 

Kérjük, kedves Partnereinket mielőtt döntésükről határoznak a fenti megoldásokból, egyeztessenek kapcsolattartójukkal!

 

Amennyiben normalizálódik a helyzet, minden Partnerünknél visszaállítjuk a megbeszélt fizetési rendet, valamint árajánlatainkra is visszaáll a 30 napos érvényesség.

 

Tisztelettel kérjük Partnereinket, hogy fogadják el az átmeneti változásokat.

 

A helyzet megoldását csak a partnereinkkel közösen, velük egyetértve, egymás érdekeinek kölcsönös tiszteletben tartásával, alkalmazásával tudjuk elképzelni.

 

Kitartást, erőt, jó egészséget kívánunk, vigyázzon mindenki magára és a családjára!

Budapest, 2020. 04. 02.


Close